Színházi Kritikusok Céhe

A színikritikusok szakmai szervezetének honlapja

Elmaradhatatlan stáblista

Posted by jaszaytamas - 2016. szeptember 23.

gala_foto

Szeptember 21-én tartottuk a 2015-2016 évad színikritikusok díjának átadóját a Budapest Bábszínházban.
Szeretettel és tisztelettel köszönjük az est programjában közreműködő és fellépő művészek munkáját és részvételét.

Látványtervező: CSEH ZSANETT, HERMAN ANETT, MUCSI BALÁZS, NAGY SZABINA, PAJOR PATRÍCIA, ZUBOR KATA,
a Magyar Képzőművészeti Egyetem harmadéves látványtervező szakos hallgatói

Zeneszerző és zongorán közreműködő:
BRANDENBURG ÁDÁM,
A Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem zeneszerző szakos hallgatója

Rendező: NOVÁK ESZTER

Szereplők: BORSI-BALOGH MÁTÉ, BRASCH BENCE, BORI RÉKA, CZVIKKER LILLA ADRIENN, FÁNCSIK ROLAND, FEKETE GÁBOR, HAJDU PÉTER ISTVÁN, HUNYADI MÁTÉ, IMRE KRISZTIÁN MÁRK, JENŐVÁRI MIKLÓS PÉTER, JÓZSA BETTINA, KURUCZ DÁNIEL, LADÁNYI JÚLIA, LITAUSZKY LILLA, MENTES JÚLIA VIRGINIA, NAGY-BAKONYI BOGLÁRKA, SZÉLES FLÓRA, a Színház- és Filmművészeti Egyetem harmadéves zenés színművész szakos hallgatói,
KUKK ZSÓFIA, SZOKOL JUTKA, TARNÓCZI JAKAB, TÁRNOKI MÁRK, VARGA BENCE, a Színház- és Filmművészeti Egyetem harmadéves zenés színházi rendező szakos hallgatói

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
