Színházi Kritikusok Céhe

A színikritikusok szakmai szervezetének honlapja

“Fontos, hogy a díjátadó olyan színvonalú legyen, ahogy ezt nyilván a kritikusok és a különböző alkotók megérdemlik”

Posted by radaiandrea - 2011. április 30.

Pelsőczy Réka, az idei kritikusdíj-átadó rendezője egy interjúban:

(…) Magyarországon nincs kultúrája annak, hogyan lehet egy díjátadót úgy megcsinálni, hogy méltó legyen ahhoz, aki adja, és ahhoz is, aki kapja. Most ott voltam a művészeti díjak átadásán, mert az egyik ba­rá­tom, Tengely Gábor – aki egyébként a tavalyi gálát rendezte – megkapta a bábosok Blattner Géza-díját. Azt éreztem, hogy az átadóknak fogalmuk sincs, hogy kinek adnak át díjat, és miért. Ledarálták az egész eseményt. (…) Arra gondoltam, hogy ez borzasztó, az ember erre vágyik? Aztán nyilván jó elmondani, hogy kaptam egy díjat, vagy hogy elértem valamit.

Az interjú teljes egészében a Pesti Műsorban olvasható.

Az idei díjkiosztóra 2011. szeptember 25-én a Magyar Színházban kerül sor. A gálaestet Pelsőczy Réka, a Katona József Színház tagja rendezi, a műsorvezetők: Csákányi Eszter és Pál András. Jegyek válthatók a Magyar Színház közönségszervezésén (1073 Budapest, Erzsébet krt. 21. tel.: 322-2879, 322-7877) minden hétköznap 10-19 óráig, hétvégén 14-19 óráig és jegypénztárában (1077 Budapest, Hevesi Sándor tér 4. tel.: 322-0014) minden nap 13-18 óráig, továbbá az ismert jegyirodákban és az Interticket országos hálózatán.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
