Színházi Kritikusok Céhe

A színikritikusok szakmai szervezetének honlapja

Kritikus Órák januárban

Posted by radaiandrea - 2011. január 5.

  • január 12-én a Nemzeti Színházban a Kvartett című előadás (rendezte Gergye Krisztián) előtt 18.15-kor kezdődik Kritikus Bevezető: Nánay István beszélget Forgách András íróval Heiner Müllerről
  • január 12-én a Szikra Cool Tour házban a HoppArt 20 órától kezdődő Chicago című előadása után Kelemen Orsolya vezet KO-t, Zsótér Sándor rendező, Kákonyi Árpád és Matkó Tamás zenei vezetők, valamint a színészek részvételével
  • január 19-én a MU Színházban a HoppArt Korijolánusz című előadása (rendezte: Polgár Csaba) előtt, 21.45-től Koltai Tamás beszélget Gáspár Ildikó és Bánki Gergő szövegírókkal, valamint Matkó Tamás zenei vezetővel
  • január 21-én a kolozsvári Ecsetgyárban a Váróterem Projekt Sorsjáték című előadása után Zsigmond Andrea beszélget az alkotókkal és a közönséggel
  • január 22-én a Nemzeti Színházban a Magyar ünnep (rendezte: Alföldi Róbert) után Kelemen Orsolya és Markó Róbert beszélget az alkotókkal és a közönséggel
  • január 25-én a Maladype Platonov című előadása után Jászay Tamás beszélget Balázs Zoltán rendezővel, Góczán Judit dramaturggal, Molnár Bea díszlet- és jelmeztervezővel, valamint a társulat tagjaival.
Reklámok

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
