Színházi Kritikusok Céhe

A színikritikusok szakmai szervezetének honlapja

Kritikus Órák márciusban

Posted by jt - 2010. február 28.

Kritikus Órák, azaz K.O. a következő helyszíneken és időpontokban:

  • Kritikus Órák a Budapesti Tavaszi Fesztiválon: a BTF és a kritikuscéh együttműködése keretében az idei fesztivál bizonyos előadásai után közönségtalálkozók lesznek. Helyszínek és időpontok:
    • Március 22-én a Nemzeti Színházban az Operation: Orfeo című előadás után Rádai Andrea beszélget az alkotókkal.
    • Március 22-én a Nemzeti Színházban a Turbo Folk című előadás után Miklós Melánia beszélget az alkotókkal.
    • Március 26-án a Thália Színház Új Stúdiójában a Kaméliás című előadás bemutatója után Nánay István beszélget az alkotókkal.
    • Március 27-én a Nemzeti Színházban a The Truth About Kennedys című előadás után Koltai Tamás beszélget az alkotókkal.
    • Április 2-án a Nemzeti Színházban a Hiob című előadás után Tompa Andrea beszélget az alkotókkal.
    • Április 5-én a Thália Színház Arizona Stúdiójában az Álmodozók című előadás után Markó Róbert beszélget az alkotókkal.
  • Március 8-án az Örkény Színházban a Kasimir és Karoline című előadás után Tarján Tamás beszélget az alkotókkal.
  • Március 20-án és 31-én a Bárka Színházban a Victory című előadás után Proics Lilla beszélget az alkotókkal.
  • Március 25-én a Kamrában Kelemen Orsolya és Jászay Tamás beszélget az Éhség című előadás alkotóival.
Reklámok

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
